Lid worden

Muziekvereniging Buytenrode bestaat uit ongeveer 20 enthousiaste leden. Sommige leden hiervan maken al jaren muziek en anderen nog niet zo lang. Iedereen is van harte welkom bij Buytenrode; of je nu jong of oud bent, ervaren bent of nog nooit een instrument hebt bespeeld.

Momenteel bestaat de bezetting van muziekvereniging Buytenrode uit trompet, althoorn, dwarsfluit, altsax, tenorsax, bariton, trombone, sousafoon en slagwerk. Bespeelt u een ander instrument? Kom dan eens langs, dan bespreken we wat de mogelijkheden zijn.

Wanneer u lid wordt, kunt u (indien beschikbaar) een instrument te leen krijgen van Buytenrode. Daarnaast is het mogelijk om intern individueel of in een klein groepje les te krijgen.

De contributie bedraagt 15 euro per maand. Hierbij zijn les en lenen van een instrument inbegrepen.

Bent u geïnteresseerd? Kom dan eens langs om te kijken hoe het er op een repetitie aan toe gaat! Het is aan te raden van tevoren een e-mail te sturen (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). Wij zullen zorgen dat de koffie/ thee klaar staat. De repetities zijn op donderdagavond van 20.00 tot 22.00 in het Clubgebouw van Road Runners Zoetermeer, Het Lange Land 14 2725 KZ Zoetermeer.